Ruch był w alejkach z częściami. Zwiększyła się tu podaż elementów i akcesoriów niezbędnych w trakcie jesienno-zimowej eksploatacji pojazdów, nie brakowało kupujących. Właściciele dostawczaków i ciężarówek szukali głównie nowego i używanego zimowego ogumienia, elementów układów napędowych i hamulcowych, postojowych instalacji grzewczych oraz detali oświetlenia pojazdów. 
Ruch był w alejkach z częściami. Zwiększyła się tu podaż elementów i akcesoriów niezbędnych w trakcie jesienno-zimowej eksploatacji pojazdów, nie brakowało kupujących. Właściciele dostawczaków i ciężarówek szukali głównie nowego i używanego zimowego ogumienia, elementów układów napędowych i hamulcowych, postojowych instalacji grzewczych oraz detali oświetlenia pojazdów. Mniejszy ruch panował w alejkach z dostawczakami, gdzie tym razem pojawiło się wyjątkowo sporo francuskich furgonów.
  
    
    
    
      | Peugeot Boxer 1.9 D | 
      1997 / 253 | 
      furgon | 
      11,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 TD | 
      1999 / 235 | 
      furgon | 
      20,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 1.9 D | 
      2000 / 250 | 
      furgon | 
      21,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 
      2001 / 203 | 
      furgon | 
      22,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 
      2001 / 200 | 
      furgon | 
      23,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.2 dCi | 
      2002 / 190 | 
      furgon | 
      24,3 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 
      2002 / 170 | 
      furgon | 
      24,9 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 2.0 HDI | 
      2003 / 144 | 
      furgon | 
      16,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 
      2003 / 160 | 
      furgon | 
      33,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 
      2004 / 120 | 
      furgon | 
      38,0 tys. zł |