Z giełdy. Słomczyn
            
				Na podwarszawskiej giełdzie ożywił się w październiku handel częściami zamiennymi do pojazdów użytkowych. Poszukiwane są głównie elementy karoserii, zawieszenia i części eksploatacyjne. - Najlepiej sprzedają się części do aut niemieckich - usłyszeliśmy w niedzielę na stoisku specjalizującym się w sprzedaży części do dostawczaków. Ceny zróżnicowane. 
Na podwarszawskiej giełdzie ożywił się w październiku handel częściami zamiennymi do pojazdów użytkowych. Poszukiwane są głównie elementy karoserii, zawieszenia i części eksploatacyjne. - Najlepiej sprzedają się części do aut niemieckich - usłyszeliśmy w niedzielę na stoisku specjalizującym się w sprzedaży części do dostawczaków. Ceny zróżnicowane. Np. za używany przedni zderzak do Volkswagena T4 zapłacić trzeba średnio 200 zł, a za tylny amortyzator 120 zł. Posiadacze większego Mercedesa Sprintera zapłacą średnio o 30 proc. więcej za każdą z tych części.
  
    
    
    
      | VW LT35 2.4 D | 
      1992 / 330 | 
      furgon | 
      11,9 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1993 / 320 | 
      furgon | 
      9,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1995 / 280 | 
      furgon | 
      23,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 D | 
      1996 / 267 | 
      kombi | 
      16,2 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      1996 / 288 | 
      furgon | 
      23,7 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1998 / 260 | 
      furgon | 
      25,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      1999 / 140 | 
      kombi | 
      25,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TDDI | 
      2001 / 186 | 
      furgon | 
      29,8 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 TD | 
      2001 / 177 | 
      furgon | 
      33,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2001 / 182 | 
      furgon | 
      45,5 tys. zł |